Wednesday, July 29, 2015

Freebies: Tumblr Redirect Page (Doors)

Assalamualaikum.



Ini freebies bukan aku punya, aku just nak share, one of my fav web designer {cocorini}
shes basically a blogger on tumblr, themes dia buat kebanyakannya untuk tumblr tapi boleh je nak ubah letak dalam blog, yang tu kena tanya yg lebih pakar. Aku tak reti sgt ;____; maaf. Aku nak share nie sebab design themes dia semua comel-comel. Tak caya pergilah usha sendiri ^,^


Aku ingat nak edit blog nie ala-ala kawai gitu tapi aku nak guna denim template, dulu pernah aku buat sendiri tema bunny tapi sebab dah lama tak main coding aku dah lupa mcm mana nak start ;__;
cari tutorial yg aku guna dulu, dah tak jumpa ;___; aku taknak upah orang edit blog sebab aku puas bila blog aku design sendiri biarlah comot-comot pun...............


okay, back to the title........



paham kan apa kegunaan dia? nie gunanya bila kita nak pastikan readers lama kita tahu yang kita telah bertukar ke blog/link lain......{KLIK SINI} untuk lebih lanjut, tanya lah designer tu sendiri apa-apa yang perlu, aku share-kan je hehehe.

Till then, bye bye.

No comments:

Post a Comment