Tuesday, October 22, 2013

One Great Step. Malaysia





edited by me ;; do not use it without proper credit ;;
Assalamualaikum.

Can aii cry right now ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; oh dah lama nak update. Sepatutnya aku update masa diorang sampai KLIA lagi but yeah i can't ;; why? entahh -_- mungkin sebab aku nak tunggu emosi nie stabil dulu lol. Okay sekarang aku dah stabil yes i guess ;u;

Sedih doe. Aku datang dari Terengganu ke Selangor dengan harapan dapat lah jumpa laki aku kat KLIA perghhh sekali diorang sampai malam kan mmg takde tempat bergantung lah aku ;u; Kalau siang hari tuh boleh aku pujuk kakak aku yang dah dalam proses nak jadi inspirit dah. Slow slow aku hasut lol sebenarnya dia dah gila kan lagu be mine sebab tgk runningman 162 tu lol aku rasa nak sekeh je akak aku -___- sebab dia cakap dia minat lagu be mine jerr grrrrr --" siap joget lagi semangat bukak utube kat tibi baqq hangg. Aku tak begitu sekali lol.

Aku terima dengan redha. Bukan rezeki aku nak jumpa infinite face-to-face tahun ni ;;;;___;;;; kadang-kadang tu jeles tahap melampau jugak dengan #TeamInspiritGila yang pegi ogs ;u; untung ah korang untung ;u; wwwwwwwwwwuuuuuuuuuu ;w; aku hanya mampu layan fancam je. Thanks korang sebab share! lebiyyuuu ;* walaupun jeles. hahaha. Sebabnya, kalau takde orang pegi ogs nie tak dapat lah aku tgk fancam. so hypotesis accepted!

aku paaaaaaaaaaaaaaaaalllling suka persembahan myungsoo ;; lol of cos lah sebab dia laki aku lol ;; suka semua tapi paaaaaaaallling suka "love u like u" i hope u understand me ;u;


korang kena tengok video kat bawah baru korang tahu apa kejadahnya mamat nie buat dengan bear tuh ;;; aahhhh so adorable ; i wanna creyssss ; he's ttooo romantic and the way he's tekejut is so chomel and amusing lol lmao rofl okay comel dan mengadaness-overload when dia tutup muka with that bear. i can't TT__TT



bear pun boleh pengsan kena pats atas kepala dengan kim myungsoo ;; apatah lagi aku? ha ha ha -.-


i love you like you myungpabo miyongsu ;;;; sincerely your pathetic fans ;u;


infinite keluar harian metro harini! lol the "L buat penonton angau" yeahh i told u rite ;u; aku yg tengok fancam pun boleh angau apatah lagi inspirit yang ada kat stadium masa kejadian! cr to her. aku tak beliiiiii sebab tak tahuuuuu. kena mintak dgn apek kedai nie esok kot kot ada yg tak habis jual lol


cantiknya lighting stage ;;;


lee sungjong - maknae


nam woohyuun - vocalist


L kim myungsoo - visual suami aku



kim sunggyu - leader



lee sungyeol - choding



jang dongwoo - rapper



Hoya lee howon - dancer


namgreasy being so cute aafdjnfoeklemcs lempangg kangg aaaaa. lucky inspirit got this spec, ring and flowers from this guy. macam mana aku tak jeles? U.U uwaaaaaaaaa lucky inspirit jua mendapat keychain bear dari ketujuh tujuh putera bunnian ni masa lagu I LIKE U nigaaa johdaaaa. alalalallalaa nok jugok!


his dimple. eih rasaa nakk je download semua gambar gambar ogs dari inspiitsg nie lol



INFINITE JUGAAAAA BERINTERAKSII DALAM BAHASA MELAYU OMFG ;;;
"kamu semua masih sangat cantikkk!" - nam woohyun.

after that he's smiling penuh kegedikann. bukan sengih macam gifs diatas. harap maklum. lol tak jumpa lorh part tuh kat tumblr -.-  auuuuuwhh eventhough mereka cakap tu ikut skrip but still mereka mencuba. salute!

"shaayaaa shungyeol lhelakhi sekshi" - lee sungyeol.
- baca fanaccount nie dan nescaya anda akan dapat rasakan keberadaan anda jua disana lol ayat x boleh blah -

too many fancams to recommend. just search by yourself on youtube lol





pic cr as tagged.
all taken from tumblr
bye bye love. xoxo
thanks.



No comments:

Post a Comment