Thursday, October 31, 2013

Churping. Churp Churp.

cuteness overload *u*

Assalamualaikum.
 klik sini ada chocoletttoo yammmeh , tadi aku check account churp churp aku andd jyeaaahhh comel je angka. 111 kekekeke. Tak sabar nak tunggu dia lagi banyak. Kalau ikutkankan dah boleh cash-out tapi aku nak ternak simpan dulu sebab kata orang "sikit sikit lama lama jadi bukit"


korang pun boleh jugak dapatkan side income sambil sambil online nie //bukan blogger sahaja// nak daftar jugak jadi churper? boleh klik sini sayang sayang sekalian. Jangan takut untuk mencuba sesuatu yang baru beb. Kawan kawan aku ada yang tak caya bahawasanya churp churp dan 8share bagi duitt cenggini.


Namun pada hakikatnya memang ada~! walaupun aku tak pernah cashout //tak ada pengalaman lagi still newbie// aku ada baca banyak entry dari blogger blogger otaii hmm. tak caya sudah. tapi rugiii ah korang tak manfaatkan social network yang ada nie untuk menjana pendapatan eceh.


Aku pernah buat entry pasal 8share //klikk sini// dan //sini// kalau nak baca *wajib baca untuk menambahkan pengetahuan lol 


Kalau ada apa apa pertanyaan boleh drop your komen kat entry nie atau ask fm aku dalam kotak kat bawah nie okayyy?


P/s ; mintak tolong klik iklan {i} {ii} {ii} {iv} iye ^^ *refer tuto clear cache/cookies


Thanks.

No comments:

Post a Comment