Friday, October 11, 2013

Side Income sambil online?



Assalamualaikum.

Alhamdulillah, Ieyra Ghani kini sudah berjaya menamatkan semester tiga ^^ semester break time! oyeaahhh~
nak berblogging sampai lebam /insyaallah kalau takde aral//

Okay, sepanjag sem break nie, saya tak bekerja pun. Oleh itu, saya akan mengambil peluang ini untuk memantopkan lagi side income saya, dengan bantuan churp-churp dan juga 8Share. Heeeheehee.

Apa itu 8Share? Sila saksikan video dibawah. //especially awak yang newbie macam kite//





Okay dah paham? Now dah boleh lah nak daftar kan? tak tahu cara nak daftar? haaaa sini ade tutonya.
Kalau churp-churp pulak sama saje functionnya, tapi saye takde buat tutorial untuk daftar churp-churp.
Tapi senang je ^^ klik sini and saya sarankan awak signup with twitter/fb je terus. Nanti dia akan tunjuk step (Y)


Alhamdulillah, saya punya earning churp-churp begini...................kalau ikutkan RM100 sudah boleh cashout, tapi saya taknak sebab nak menabung dulu. hohohoohoo. 




Well, bila ditanyakan soalan "cara ini halal atau tidak?" Jawapannya bolehlah tengok kat sini
Then, dengan rasa berbesar hatinya saya nak mintak awak semua saksikan lah iklan saya ini //tak nak paksa, nanti rezeki tak halal -....-

--> http://my.sharings.cc/p/4Wz9i



p/s ; jemput jenguk instagram instashop saya @_nzcagshopxx

4 comments:

  1. mmg leh dpt side income..ikut rzeki..insyALLAH

    ReplyDelete
  2. Nice idea to earn money... maybe we should add it to seonmul so we can earn money to buy gifts forgiveaway XD thanks for putting up seonmul's banner ♥

    ReplyDelete
  3. yeah can can ^^ i'll waiting for seonmul's ga. hehehe

    ReplyDelete