Friday, February 03, 2017

Announcement!!!! Contest Free Perfume 2017

Assalamualaikum.

Masih belum terlambat kan utk mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2017!!! HAAHHAHAAHA

Dah lama tak bersiaran, entah ada pembaca lagi ke tidak tah. Kalau ada alhamdulillah, kalau takde em em em takpe kita usaha cari balik sampai mereka kembali ke pangkal jalan. eh (peace)

Banyak sebab kenapa jadi macam ni. Satu, sebab malas sbb takde idea nak update apa hahahahhaaaha (biasa sgt dgr yg ni)

Kedua, internet tak kuat. Ketiga, laptop rosak. Keempat, busy tengok kdrama walaweh.......

Korang buat apa sekarang? ada azam baru tak? cuba tinggalkan komen azam baru korang?

Aku? Well.....biasalah manusia yg tergolong dlm golongan mudah terpengaruh ni dia lain mcm sikit..

Sekarang musim semua memember, sedara mara berniaga online (selain kawin) so aku sekarang terjebak juga lah (terjebak niaga, kawin belum)

Hewhewhew. Lepas resign kat tempat keje aku tolong akak aku jual product Jamu Susuk Dara (JSD)

Nanti aku buat entry lain pasal JSD, yg dah tahu and berminat nak beli boleh PM FB Ieyra' Nur Zahira Ghani

Selain JSD sekarang aku jual perfume. Inspired Perfume. Kalau nak cari perfume pakai hari hari memang berbaloi beli dgn aku, harga RM50/botol tahan 8-12 jam yang paling penting boleh bawak solat. Bau dia sebijik yg ori mcm original victoria secret, gucci, dior, dkny, dunhill, channel etc.

Azam aku utk 2017 ni...nak upgrade from dropship to stokis edp inspired perfume. Semoga Berjaya!!!

Once aku dah dapat stock perfume tu nanti aku nak buat contest free sebotol perfume, if ada kawan blogger berminat nak join mana tahu kot ada rezeki utk menang, boleh terus follow FB NI for future updates 🎉

Ok tu je nak kabo.
Jumpa laaaagi........


2 comments:

Syed Hakim Syed Adnan said...

Singgah sini ye sis, jemputlah lawat blog saya jangan segan-segan haha.

ĨŃÁ MÁŔĨŃÁ said...

Dapt x sis jwatan nurse tu..?if kite xlpas tapisan byk kli..sb status sy pn gitu