Tuesday, May 06, 2014

Comeback!



Assalamualaikum

YaAllah rindunya kat blog ni rindunya nak join giveaway rindunyaaaaa nak edit blog ni rindu semua lah ♥ dah bulan lima maknanya dah empat bulan lah aku hiatus ah lama gila. Entahlah, kalau internet slow ni aku jadi malas pula nak blogging. entah bilalah mak aku nak pasang unifi kat rumah hmm adik aku ada mintak suruh mak aku pasang wifi tapiii jawaoan mak aku sungguh mendukacitakan

Takpelah. aku update setakat yg mampu jelah lagipun bukan ada org nak baca pun ha ha ha. Sempena bulan ni bulan comeback bias bias aku so yehehehott IEYRA IS BACK BACK!

Aku sekarang tengah tunggu result tak lama dah nak keluar. 4 hari lagi YaAllah cepatnya masa berlalu aku rasa aku baru je start cuti sem haih -- hmm 8/6 dah start kuliah, maka sem lima sudah gue. CEPATNYA MASA BERLALU :O I WISH I COULD TURN BACK TIME /nyanyi dgn siwan/


I wish i can grad this course w flying colours aku nak jadi orang berjaya dunia akhirat ♡


Umur aku dah cukup dua puluh orang cakap aku dah boleh kawen  ha ha ha siapa tanak kawen weh. tapi aku nak habis belajar dulu. Pakwe? ha ha ha aku mana ada pakwe. tapi tipu lah kalau aku ckp aku tak minat kat siapa siapa dan takde siapa siapa minat aku #eh =_= cuma aku ni mmg dah nekad tanak kapel


bagi org ramai dia cakap takboleh jugak kalau hanya bergantung pada "setiap org ada jodohnya" tanpa kita sendiri usahakan mencarinya tapi bagi aku. aku akan bagi greenlight kat si dia bilamana aku rasa yg aku dah sedia nak jadi isteri. maksudnya disini, sebab aku tak kapel sampai sekarang ialah sebab aku belum bersedia lagi nak pikul tanggungjawab besar tu ;)


InshaAllah awak, kalau ada jodoh tak kemana nya kan asalkan awak tu sanggup tunggu. Sekian wassalam.





No comments: