Monday, January 20, 2014

tiada tajuk.


sumpah comel ;;

Assalamualaikum.

Malas. itu sahaja yang bermain dibenakku. YaAllah sifat apakah ini =_= jauhkan aku dari sikap sedemikian rupa. Kurniakan sedikit kerajinan buatku untuk mentelaah pelajaran demi mendapatkan result terbaik sem ini YaAllah. Aaamiin.


Aku serabut sebenarnya. Tapi tak mengapalah, memang ini lumrah hidup seorang student. Bawak lah bersabar, ada satu sem lagi tolak sem LI hohohohooo. Grad on time InsyaAllah.


Perenggan lain, okay aku dah tak sabar nak balik cuti chinese new year nie ;; nak tengok anak buah baru. Che Nur Zulaikha Mardhiah Binti Che Zamri nama diberi. Alhamdulillah, dapat baby girl walaupun masa scan tu doc cakap baby boy --" Sekali keluar ahaaaa suprise! Tak mengapalah, boy or girl itu semua kurniaan Allah yang paling berharga bagi insan yang bergelar ibubapa sobs tsk tsk. Tapi jujur aku cakap, aku suka baby girl more than baby boy. Why? Mungkin sebab aku nie tak ada adik perempuan kot.


So now, i have three nieces, two nephew. Hewhew. Kak Long aku pesan, jangan upload gambar baby before lepas 40 hari. Sebabnya? Boleh baca kat perkongsian ini ;


Nasib baik ada group whatsapp untuk family, boleh jugaklah aku paksa abang aku upload gambar anak beliao kat situ. Hehehe. Kaklong aku dengan mak aku dah pegi tengok. Kaklong pun ceritakan ciri ciri baby tu ;; panggil Dhia. Ada lesung pipit kedua-dua-belah //ikut mama dia dengan kakak aku kot// putih melepak alhamdulillah //ikut abah dia masa kecik//  okay yang penting aku dah eksaited mahu bertemu Dhia T___T



Infinite will filming 'This Is Infinite' with this cute little girl, Judy Kim.

Comel gila budak Judy nie. Aku jua tidak sabar mahu melihat inpiniteu melayan si Judy Kim nie =_= anak myungsoo ke apa nie haaa kim kim segala. Aigooo. Myungsoo, serlahkan kejiwa-an kebapa-an-mu sayangku. Okay tbh, aku dah jarang updated pasal inpiniteu sobs tsk tsk. Gue sibuk =_= sem nie sangat sibuk. Maap piniteu. Hidupku lebih penting dari hidupmu. Wahaaaaaaaaaaahahaa. Walaubagaimanapun, terima kasih sekali kerana comeback with "This is Infinite" tbh i dont understand about "One Great Step Returns"

Adakah Infinite akan buat World Tour lagi sekali kah? Datang Malaysia lagi kah? Kalau begitulah hendaknya maka, mental breakdown lagilah hamba =_= EXO jua mahu kemari, disaat aku sedang bergelumang dengan test/quiz/esaimeng ni haaa otl .


Thats all from me ; cik ngigau. Hanya sekadar cerita yang random yang aku tak tahu nak letak tajuk apa. Akhirnya tiada tajuk kuberi nama. Kbye


Esok quiz ITS - Database =_=







1 comment:

Arrien::@man!:: said...

Ehh, This is Infinite ad budak tu sekali eh?? LOL xtahu pulak.. haha
anyway sye pun tak sabar nak tengok infinite layan budak girl tu if kalau betul ad haha.
One Great Step Returns tu bukannye means diaorg buat world tour lagi sekali but dia org buat dekat korea jer.. lebih kurang mcm encore OGS le :D tpi dkt korea jer :'( :D