Monday, November 11, 2013

Casing Smartphone : New Stock!



Assalamualaikum.

Hai, dah lama aku tak post pasal casing yang aku jual nie -,- tapi kat instagram dgn wechat selalu je post. Uhuuuhuu. Boleh follow @_nzcagshopxx ((instashop)) // @ieyraagasshi_ ((official)) // add wechat ; ieyraghani



new stock now available jyeaaaaaaaaaaaaaaah ;;

kat bawah nie pulak aku senaraikan stock casing yang sedia ada ;;

iphone 4,4s,5 ;; ipod 4,5 ;; note i,ii ;; s2,s3,s3 mini, s4, s advance ;; ace, ace 2 ;; young ;; grand ;; bb9700, bb9900, bb8520, bbz10 ;; htc one x, one s, sensation xl ;; xperia z SHJ


Sila ambil perhatian pasal announcement ini iye pelangan pelangan yang disayangi. jangan tertipu, selalu nya dia nie buat urusan pembayaran guna topap please note that yang kami hanya buat payment secara bank-in ke account maybank langit biru studios ;; bukan topup.


nie antara design dari pelanggan aku ;; apa yg aku boleh simpulkan, most of them are from my fandom ;; inspirits who love infinite ahaks yett we're sorry sbb ada some typing error kat nama woohyun //peluk namu//


Korang jangan jeles bila jumpa inspirit yang bergaya dgn casing smartphone yang didesign sendiri yg kekadang tu ade terpampang gambar bias ;; sebab korang pun boleh buat jugak! just wechat je ((ieyraghani)) segala masalah anda akan selesai. InsyaAllah, tapi utk jenis phone yg available jelah iye. Nak letak gambor sendiri pun boleh =..= papehal kita deal kat wechat or fb okayy?  check here for more photos collection


p/s : yaaaaaaaaaaaaaaaaaaay rm171 dah keluar kat kshownow ;u; zasssssssssss



1 comment: