Tuesday, October 15, 2013

Salam Aidil Adha! 500 Followers!

cr : mr gugel

Assalamualaikum.

Salam aidiladha kepada semua warga blogger. Yeah aku baru je siap buat ketupat sotong yuhuuu yeah it's so yammeh ;w; come to my house okay lol

Yaaaaay! pada 15/10/13 followers blog nie genap 500-orang dan orang yang bertuah tersebut ialah Amiera Lee ^^V Thanks dear //campak sekebun cinta// Okay memang lah takde nya ramai mana pun 500-org jika nak dibandingkan dgn uolls, tapi iolls rasa mcm terima kasih sgt sgt lah ;u; bukan senang kan nak tarik followers. Terima kasih amiera and terimalah followback saya! hehehe ;)



thankgyu a million trillonnn ~~~~~ sila request header kalau nak saya buatkan? huuhu

Tambah-tambah lagi arini aidil adha dan esok sebenarnya genaplah usia blog nie 6 bulan [16/4-16/10]
Oleh sebab esok aku rasa tak berkesempatan nak buat entry sebab esok yakni ari rabu ; aku ade reunion kawan kawan sekolah rendah dulu then petang tu nak bertolak gi puchong ;w;


Aku tukar header. tapi kenapaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak jadi mcm apa yang sepatutnya terjadi ;~; someone help meeehhh. grrrrr -___- penat je aku buat motion blur nie ish ; aku refer tutorial ayuni UoU thanks yuni. tapi tapi tapiii kenapa blog aku taleh upload header gif? otl


p/s : awak semua tlg click churp churp kat sidebar please //puppy eyes// BERMINAT NAK JADI SPONSOR?

No comments: