Thursday, October 31, 2013

Cuak blergh.

Assalamualaikum.

Hai selamat pagi ohayooo~! Namun pada hakikatnya aku belum tidur nie =_= well memang perkara biassa cuti sem nie aku tido lepas subuh. lol

Apa yang aku buat? biasalah blogwalking, spazzing bla bla bla. Dan harini tiba tiba rasa cuak pulak bila teringat esok yakni 1/11 result exam aritu akan keluarrr!


YaAllahhh sumpah aku takut ;~; especially subjek MGT itu hari susah doe. Aku study mati matian lastly perghhhh yang tak expect pulak dia bagi soalan sumpah nak nangesss ;------;

Nak buat cemana perkara dah lepas ;~; aku mmg takde chance nak dean list sem nie aku cuma harapkan aku dpt pointer 3 and above dan tak ade repeat paper! Aku nak lulus semua yaAllah. Aaamiinnn //sama sama lah aminkan ea//

Dah tu je nak merepek. sebenarnya aku nak test menaip kat blogger android je ni lol alang alang tgh pikirkan pasal result dan muet.......ergh blergh cuak U.U so aku rajinkan lah jari jemari ku yg tak berapa nak runcing nie menaip, agar nampak sedikit profesional buat entry yang ada isi. lol betol ke berisi?

Okay aku tahu dah semakin pjg nampaknya. Sebelum berjela aku nak mintak maap kalau entry ni plain je dan sorry ah kalau nampak serabut // seriusly aku pun tak tahu cemana ghupaaa nie esok ah aku check pakai laptop. Nak tido dulu. HA HA HA.

Adios.
Ppyoong.
As salam.

2 comments:

Iezwa Razk said...

Good Luck ye, i'm also curious'ing' about my result. hehe,

p/s: esok result sy keluar jugak, well, hello uitm'ian'..hehe

Ieyra Ghani said...

yeah semoga dpt keputusan yg cemerlang semuanya *u*