Thursday, September 19, 2013

PEMENANG BRAVO GIVEAWAY BY IEYRA GHANI



Assalamualaikum.

Alhamdulillah selesai sudah Bravo! Giveaway by Ieyra Ghani. Terima kasih yang tidak terhingga kepada para sponsor yang baik hati ; semoga dimurahkan rezeki semuanya. Dan terima kasih diucapkan kepada semua peserta. Yang tak menang tu jangan bersedih, cuba lagi untuk GA akan datang, insyaAllah bulan depan! Dan mintak maaf sebab membuatkan korang ternanti nanti akan entry pemenang ..

Haaa tahniah kepada semua pemenang, yang dah menang nie kalau rasa ade tak ikut syarat tu kan, korang laksanakan cepat-cepat atau korang jawablah nanti kat akhirat, bila dapat rezeki yang tak berkat . Kalau dah ikut semua syarat, Alhamdulillah ;D

Tanpa berlengah lagi. Mari kita umumkan pemenang................................................................tapi sebelum tu aku nak cakap, hadiah top referrals dikurangkan kepada 4 orang sebab hanya 4 org nie je nama yang naik kat blog stat. Lagi dua hadiah aku akan serapkan ke GA akan datang. Harap Maklum. Check nombor korang kat sini



eh silap -.- sinni aaahh



4 TOP REFFERALS
-
-
-
-
-
-
-



Random baju PM Dressuana
1. http://www.aienhermionie.my/2013/09/bravo-giveaway-by-ieyra-ghani.html
2. http://chocollyheart.blogspot.com/2013/08/bravo-giveaway-by-ieyra-ghani.html

Lil' Basket Hamper PM Geekin' Beat DAN mesej ke nombor 0184055810 (buat dua-dua sebab sponsor jarang online fb)
3. http://aisyasyahar.blogspot.com/2013/08/title-bravo-ga-by-ieyra-ghani.html


Blouse Zebra PM Syan Neesa
4. http://farraanuar.blogspot.com/2013/08/bravo-giveaway-by-ieyra-ghani.html



          RANDOM.ORG ((37 PEMENANG!))


Gelang x2 PM Blog Dear Xila



Brooch x1 (sorang pemenang dapat dua brooch) PM Nasha Ridzuan



Sticker Felt x1 PM Nur Hidayah



Brooch Felt x1 PM Nur Hidayah




Gelang kait nama sendiri x3 PM Liyana





3 Bookmark x1 PM Saljiah Craft



Topup RM5 x1 PM Farhan



Topup RM10 x2 PM Mysara Ab Rahman




Topup RM5 x2 PM Isamuddin 




Topup RM5 x1 PM Arrien


Topup RM10 x1 PM Nur Be'lla Collection



Topup RM5 x1 PM Atie Atiqah



Topup RM5 x2 PM Coretan Mambang




Topup RM5 x1 PM Maryam Azhar 


Topup RM5 x3 PM Eizzyana



Topup RM5 x1 PM Engku Muzahadin



Review Blog x3 PM Ieyra Ghani




Cursor x2 PM Nurin Aireen




Header x1 PM Ira Syiqin 


Bloglist x8 PM Syazlia









Sesiapa yang menang barang pos.

PM sponsor mcm dibawah.

"Assalamualaikum saya pemenang Bravo! Giveaway by Ieyra Ghani. Terima Kasih kerana sudi sponsor dan saya akan buat entry penghargaan buat sponsor dan penganjur. Ni details saya,

Nama Penuh :
Alamat :
No Telefon :
Link Peserta GA : http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/2013/08/senarai-peserta-bravo-giveaway-by-ieyra.html
Saya yang bernombor : 
Link Senarai Pemenang : 
Barang yang dimenangi : 

Terima Kasih"


Pemenang Topup"Assalamualaikum saya pemenang Bravo! Giveaway by Ieyra Ghani. Terima Kasih kerana sudi sponsor dan saya akan buat entry penghargaan buat sponsor dan penganjur. Ni details saya,

Nama Penuh :
Rangkaian :
No Telefon :
Link Peserta GA : http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/2013/08/senarai-peserta-bravo-giveaway-by-ieyra.html
Saya yang bernombor : 
Link Senarai Pemenang : 
Barang yang dimenangi : topup rm........

Terima Kasih"


Pemenang barang blog
"Assalamualaikum saya pemenang Bravo! Giveaway by Ieyra Ghani. Terima Kasih kerana sudi sponsor dan saya akan buat entry penghargaan buat sponsor dan penganjur. Ni details saya,

Nama Penuh :
Link Peserta GA : http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/2013/08/senarai-peserta-bravo-giveaway-by-ieyra.html
Saya yang bernombor : 
Link Senarai Pemenang : 
Barang yang dimenangi : 

Terima Kasih"

[!!!] MASA YANG DIBERIKAN UNTUK MENUNTUT HADIAH HANYALAH 7HARI SAHAJA BERMULA HARI INI.  KALAU TAK TUNTUT, HADIAH DIKIRA BURN. DAN JANGAN LUPA BUAT ENTRY PENGHARGAAN BILA DAH DAPAT HADIAH ;D dan PEMENANG, SILA KOMEN PADA ENTRY NI EA.



Kepada sesiapa yang berminat untuk jadi sponsor GA saya pada bulan hadapan, boleh baca syarat-syaratnya disini

Terima kasih semuanya /throw heart/

p/s : doakan saya untuk menduduki final exam sem nie. doakan saya dapat cgpa 3 and above! Aaaamiin

9 comments:

nur farahain said...

Tahniah kepada semua pemenang ;)

cik amal said...

tahniah pada pemenang

farra anuar said...

Alhamdulillah :')

Ieyra Ghani said...

@farra

Tahniah ^^

Ain amalina said...

Alhamdullilah . Menang Lil' Basket Hamper.

Ieyra Ghani said...

@Ain

congrats dear ^^

Yumida Huda said...

alhamdulillah
tahniah buat semua pemenanag

Engku Muzahadin said...

Dh komen mtk pemenang contact lama dah, but no respon. Hari ni dh last day utk tuntut hadiah. Just inform utk pgthuan penganjur segmen ...

tenku butang said...

Alhamdulillah, teman menang topup rm10 dari Mysara ab rahman.. no. 74 .. honeyoyeke.blogspot.com

Yunk.. teman xleh nk add or mesej mysara.. nak mtk tlg bg tahu kat mysara psl ni bole? Teman xtau nk contect dia cmne.. hu2.. sorry susahkan ..