Friday, September 20, 2013

Jom Tempah Felt Craft!


his stare auhh -___- 

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Dah lama aku tak update blog kan emm sebab dah nak final exam aku pun tak tahu nak update apa. Tapi harini aku dapat ilham nak update pasal tempahan felt craft. Felt craft nie semua hasil tangan dan kreativiti sepupu aku. Sebelum tu ce klik sini sekali. Hee

Dia ada je blog, tapi tak berfungsi sangat sebab katanya tak cantik /mcm lah blog aku nie cantik sangat/ hahaha. dan nanti cuti sem nie aku akan edit blog dia. InsyaAllah, dengan itu mudahan mudahan perniagaan sepupu aku makin maju dan dikenali.


Kat sini aku upload sikit je gambar-gambar craft yang dia dah buat //ala ala photo teaser gittew// lol okay jom cuci mata!



pensil case


keychain


kotak tisu eemmm kawaiii


hiasan yang sangat yummy -...-


bantal 


hiasan meja/ kereta


benda alah yang digantung kat pintu bilik tuh


klik sini kalau nak tengok lagi hasil kerja beliao. kalau berminat nak menempah bolehlah kasi tahu den iyo? PM ke fanpage or wechat ke id ieyraghani. also follow instagram @_nzcagshopxx

Thankyou ladies and gentleman.


3 comments:

Liza Licha said...

comel2 je kraft felt ni :)

Ieyra Ghani said...

@Liza

Yep. huhu tanak tempah? hee

NurainSuperr said...

cantik ! hehe