Wednesday, August 07, 2013

SETIA HUJUNG NYAWA RAYA!




mereka comel! aiaaaiiai *gigit mercun*
Assalamualaikum.


Yay esok raya! lol tak eksaited sangat pun sebenarnya, biasa biasa saje -_- sebab kaum kerabat ramai yang balik raya rumah mertua diorang dulu ;w; lagipun...... salah sorang dari ahli keluarga aku iaitu pak sedara kepada mak aku iaitu atok sedara aku meninggal dunia petang tadi .__.

arwah yang naik motor eksident dengan proton waja masa keluar nak beli lokam *aku tak tau korang panggil apa*  nak letak dalam bubur lambuk. Ajalnya dijalan raya, sama macam arwah ayah aku tahun lepas. Aku panggil arwah as Poksu.

Masa kejadian, poksu bukan sorang. Dia naik moto dengan cucunya. Poksu meninggal ditempat kejadian manakala cucunya, Azhan cedera parah dikepala. Aku sefamily terkejut jugak masa diberitahu tadi. Ingatkan si isterinya yang meninggal sebab dua tiga hari lepas nenek sedara aku tu masuk ICU. Tup tup si suaminya pergi dulu. Allahu, dari DIA kita datang, kepada DIA jualah kita pergi.



Weeeee~ kad raya ! maap tak sempat nak pos pun ;w; so tempekk kat blog nie jelah kikikikiki. Kesian Kak FD nak iye? heeee tahun depan eo? InsyaAllah kalau dipanjangkan umo. Saya akan bagi spesel punye utk akak. Heee.


Now watching , Setia Hujung Nyawa Raya. Alolololo cecomel nye El jeles kat Sarah, dan Zain jeles kat Syawal. Auuuuuw so suwitttttt xD manyak mengada lor el nie, hahahaaaha. Dialog diorang buat aku gelak tak lepas lepas sampai melepas !  Aku duk spazzing kat twitter pasal #SHNR mihmihmihhh. Apa kesudahannya ? sama sama kita saksikan. Yang pasti ia akan jadi Happy Ending ^^


Baju raya kaler apa? ce share.

Selamat Hari Raya,
Dari Ieyra Ghani sekeluarga,
Thanks.


No comments: