Friday, August 16, 2013

Fenomena Tajul Cullen ; Maxis Boy

Because there are Inspirits, there’s Infinite and because there’s Infinite, there are Inspirits. - L

Assalamualaikum.

Entry kali ini bukan nak cerita pasal infinite dan inspirit lol /sampai hati/ tapi cerighita pasaii si budak comel handsome Tajul Cullen atau nama sebenarnya dia ialah Tajul Arief Heizal yang kini sudah meningkat naik. Tajul mula dikenali dalam iklan maxis raya 2013 "ada wifi tak?" lol

watch it ; yang nie versi engerish lol


Lebih mengujakan bila saya dapat tahu bahawasanya Tajul nie anak buah TR HEP aii ouhh /gedik/

kenapa twitcon aku tak keluar ;w; haa suudah myungsoo merajuk sama aku barangkali ;w; sorryy bb boo. Tajul tu saya anggap sebagai adik comel saja -____________-  otl

                              

myungsoo : sokay bb. saya tak merajuk. saya penat -_- saya tahu saya lagi comel

Haaa tajul dah pemes sekarang jangan dilupakan pulak pada pakcik awak yakni sir jaie iye. Lepasni datang lah dungun lagi , pernah datang rumah sir jaie yang kat dalam kolej nie kan kan kannnnn ? Haaa lepas nie boleh suruh sir bawak kamu join dinner peers jugak hooohohoohoh /gedik overload/
blog tajul cullen - sini


                              

rauuumm /throw hearts/

p/s : jangan nak pandang si tajul tu aje , sila ambik pengajaran apa iklan tu nak sampaikan hhohoooho "disconnected to get connect" - tajul

Salam Jumaat,
Thanks xoxo,

9 comments:

Nur Zahirah said...

wah tajul cullen namanya haha..ingatkan nama dia Ahmad Ali hehe

Ieyra Ghani said...

haaa boleh pulak Ahmad Ali >_<

Nur Zahirah said...

haha...oh ye komen awak saya dh balas :) http://mylovelystorysecret.blogspot.com/2013/08/instax-mini-8-kepunyaan-saya.html

Nurin Aireen said...

hey jangan kebas pakwe saya tu lol kbye

Ieyra Ghani said...

well, i ade chance nak jumpa dia kat uitm dungun nie..haha jgn risau ween dia layak dapat pangkat adik i je hhohoho /kembali ke pangkal jalan/

hararakacak said...

sana sini tajul cullen -.-'' muka dia ada iras daehyun aaa...

Cik Chokie said...

Memang nama dia tajul cullen ke ? :O

Cik Chokie said...

Ehh dia sekolah ASIS rupanya. ekekekeke ^_____^

Marou Apple Hijau said...

best dapat tweet dari tajul. BBL pun dah jumpa dia depan mata. seriuz comel.



Entri Terbaru Update 3saat Lalu : Tajul Cullen Depan Mata