Sunday, June 09, 2013

#3YearsWithInfinite

Assalamualaikum.




yeah it has been 3 Years since INFINITE's debuted on 9 June 2010. i'm not an inspirits from the beginner -.- aku lambat setahun but not so sure tarikh bila officially aku jadi inspirit yang pastinya tahun 2011 Paradise's era.

Aku tak boleh nak cerita banyak sebab laptop buat hal. klik sikit "not responding" klik sikit "not responding" sakit jugak hati nie. Dahlah tak berapa nak sehat nie =___= arini bermula kuliah sem baru terus dapat selsema adoiii. nasib baik tak demam. Aku tak prepare ape ape pun untuk anniversary infinite nie ;---; aku takde masa dah ;---;

Berbalik kepada tajuk. Aku nak ucapkan tahniah kepada inspirits around of the world terutamanya from Malaysia yang berjaya terpilih utk hangout dgn inpiniteu oppars kat g+ YaAllah untungnya korang =.= kalau aku tak bizy dengan kuliah awal awal sem nie aku pun insyaallah akan join benda tuh tapi nak buat mcm mana kan .___. pelajaran diutamakan.

Cakap pasal pelajaran. Aku dengan rasminya telah menjadi student computer science bahagia ke-TIGA! *nak jugak tulis besar besar TIGA tuh lol* pada HARI ULANGTAHUN INFINITE YANG KETIGA! Haaaa nampak tak apa yang aku cuba sampaikan ? lol tarikh penting dalam hidup kowtt.. sebab tu lah aku ambik peluang update blog arini 9/6/2013 walaupun laptop dalam keadaan nazak sekarang nie aku pun tak tahu apa penyakitnya.

Dalam kegembiraan , kebangga-an sebab tarikh penting nie, ada jugak yang tak memuaskan hati aku pada hari ni ;--------------------; stress weh~!


aku sempat tukar DP sempena #Infinite3rdAnniversary ;---;

aku agak bengang dengan registration course nie haizzzzz =___= esok dua subjek aku bertindih . aku tak tahu nak masuk kelas mana satu -.- aku nak tukar masuk kelas A dah tak boleh sebab dah full seriously bengang grrr =____=!! sapelah yang buat coding istudent nie tolong betulkan balikkk~ koko pun takboleh nak daftar. err. esok nak jumpa PA.



사랑해요 인피니트~! 짱~!!


kbye.

2 comments: