Tuesday, May 28, 2013

Soalan Cepumas Kepada Mangsa Tag


Assalamualaikum.

Thanks to Iyera sebab sudi tag lmao. Nakkk DSLR jugaaakkkk TT___TT /tetiba/
Games nie macam seronok je miahahhaha tapi line internet tak berapa nak ngam dengan aku malam nie grrr /flips cheesecake daedae/

Klik sini jap. Ahahhaa tengs!

Rules
  • Post this rules
  • Write 11 things about yourself
  • Answer the question the tagger set to you
  • Create 11 new question for those you want to tag
  • Choose 11 blogger to be tagged and link them to the post
  • You are not allowed to tag back 
 11 things about me
  • Multifandom Kpoppers
  • Not having a special relationship with anyone in real life even once 
  • I Prefer Cinta Selepas Nikah -...-
  • Tak kisah orang cakap aku jual mahal
  • Tak suka kuew tiau /spelling pun tak betul/
  • Barang-barang aku banyak warna biru
  • Lelaki ada dimple plus muka dia mcm arabian dengan mata bercelak is my ideal type /mcm ken vixx walaupun dia takde dimple/ *statement ni agak kompius -...-"
  • Aku friendly dengan org yang suka beramah mesra dengan aku
  • Aku pemalu dan awkward dengan lelaki bila face to face /tak mcm kat laman sosial/
  • Kawan kawan rapat panggil aku "rara" 
  • Aku suka nama lelaki Khalis Mikhail a.k.a Kyle
Masa untuk menjawab soalan dari gerangan yang me-nge-tag aku.

Questions;


Answers;

  • Fangirling, baca novel, dating dengan photoshop etc.
  • Artis ? Kim Myungsoo for sure! no doubt. Coz he's my ultimate bias atau lebih tepat lagi, my current husband. wkwkwkwkwkkk. Sebab lain, dia sangat versetail; semuaa dia boleh buat dalam apa jua bidang seni termasuk seni photografi. He made me proud of him /kembang/ when he released his own photobook which is full with my pictures ^O^  dan dia handsome dan cocomel.
  • Dear haters, elok ke kau kutuk orang ? dengan cara begitu kau orang nak nasihat kan kami ? /bagi cermin myungsoo/ kalau nak nasihat tu nasihat lah dengan cara yang betul -....-  sila cermin cerminkan diri anda dan bercakaplah anda depan cermin "betulkah cara aku ini? kalau aku mengutuk, aku jugak yg dapat dosa. Kalau nak menegur, semoleknya aku tegur dengan cara yang betul" Haaa macam tuh dan mungkin dengan cara itu anda mempunyai 99% kebarangkalian untuk memperoleh kejayaaaann. Adioss!
  • Ahhhh banyakkknyaaaa ;~;~; tapi eden pilih Namsan Seoul Tower!
  • Rasa hatiku bagaikan dihiris sembilu bisa ;____; dengar rumors mengatakan myungsoo akan join WGM dengan Jiyeon pun aku dah tak sanggup ;____; walaupun Jiyeon tu bias aku. Tapi aku memang takmo takmo takmo mana mana bias masuk WGM TT____TT joinlaahhh hellobabyyyyyyyy~ Infinite's Hello Baby juseyooooo ;~;
  • //menjeritt sepanjang tahun, eden rasa tak terkata kalau betul betul jumpa seriously// tapi untuk sekadar fangirling dan menghiburkan hati nnniii haaa;

    "Abe Meon! <nama manja myungsoo> awak tahu tak saya sayang awk ;~; kenapa awk tak pernah reply tweet saya. Awak awak awak sayang inspirits malaysia tak ? Kenapa awak comel dan handsome sangat? /lempang/ Saya selalu berharap agar dapat jumpa lelaki yang mcm awk kat alam nyata ni  /bkn rupa semata-mata/ Saya dah jumpa sorang -.- tapi dia sombong. Nama je coursemate erghhhh! Sebab tu saya selalu bersama awakk. Sebab awak tak sombong. Saya tahu awak bizy :'( Byeom."
  • Lupa tajuk. Cite omputeh. Mmmg nampak real afhsbwjswkw tapi sebenarnya aku tak layan sangat horror muvie. Penakut jgk -.- kadang kadang.
  • Running Man Winter Olympics Episode 129; Sebab ada Kim Myungsoo -....- dan idol yang lain tu semua bias aku! Sebab lain; aku nak menyorok bersamaa myungsoo. haizz kalau aku ada and bawak myungsoo menyorok sekali takdenye dia gelabah mcm tu sampai kena eliminated by sukjin afshqjlqmla /mentalbreakdown/ and kalau aku ada kat episode tu for sure aku akan rawat tangan myungsoo yang sakit masa main games pertama tu aku lupa nama games tuh U___U
  •  Gambar masa abang kawin. Semua 9 orang adik beradik ada. Ingat senang ker nak sume ada dalam gambar? Huhuuu. Arwah ayah dah takde dah masa nie.

  • Aku selalu je jumpa haters, malahan ada tu kawan aku sendiri. Aku buat apa?
    - Buat bodoh. Selagi diorang tak bangkitkan mana-mana isu memburukkan mana-mana pihak.
    - Backup bias.
    - Aku selalu cakap kat kawan tu "masing masing ada minat, dan aku tak suka masuk campur hal dan minat orang"
    - Aku takkan cakap pasal kpop depan haters coz "HATERS GONNA HATE!"
    - Nak cakap kat haters; "bila korang kat tempat aku, korang jugak akan buat benda yang sama mcm aku buat. Kau paham tak? cuba tengok org yang minat bola. Fanatik tahap gile babun sampai ada yang memainkan kalimah syahadah. As conclusion, masing masing ada obsession terhadap sesuatu, if you wanna keep hating yes just do it. we will never stop fangirling, lainlah kalau suami aku yang suruh stop :p sekian"
  • Yes i'm #TIG. Nama fesbuk; Ieyra' Nur Zahira Ghani ;)
Soalan aku untuk next target
  • First impression masa berkenalan dengan ieyra ghani walaupun kat alam maya. kalau belum kenal, jom lah bertaaruf -...-
  • Kalau korang diberi peluang jadi heroin drama/filem. Nyatakan dalam cerita apa dan kenapa
  • Describe your ultimate bias
  • Korang pilih yg mana satu dahulu samada untuk mencintai atau dicintai ? /salah satu/
  • Ceritakan peristiwa tragis dalam hidup ?
  • Teringin tak nak jumpa aku face-to-face ? Kalau teringin nyatakan kenapa /ewah/
  • Kalau tiba-tiba 4 org bias korang muncul depan mata mcm drama rooftop prince. Apa agaknya reaksi korang. Ce kasi cerita bagi menarik ala ala fanfic :3
  • Sedap ke kuew tiau? Cuba bagi sepatah dua kata yg boleh membangkitkan selera aku untuk menjamah kuew tiau. Aku pernah mkn sekali -.- lidah taleh terima
  • MyungYeol or MyungJong?  MyungYa? Letak moments terbaikkk punya utk couple yg korang ship.
  • Kalau sepupu korang bergaduh besar apa korang akan buat supaya diorang berbaik?
  • Nak tengok kpop merchandise korang boleh? kasi letak gambar -...-

Fuhh selesai satu tugasan. Esok lah aku jawab yang ween nie and yg {ni} Sorry kalau soalan mengada dan jawapan yang menyakitkan hati. Selamat menjawab kepada mangsa tag! mohon jawab dengan jujur dari lubuk hatimu yang luhur /ewah/ Lepastu jgn lupa bagitahu bila dah jawab, den nak baco. Link blog korang den ambik dr blog #TIG miahhahahaa kbye

Thanks.










No comments: