Wednesday, May 01, 2013

MAY!


Assalamualaikum.

Dan semut semut pun menangis gara-gara sakit gigi makan gula banyak -.- Gedik. Nak jugak buat entry 1st May. Intro hancus sokmo. Okay let it go. Aku nak merepek meraban sekejap naa mohon pasang mata untuk membaca dengan hati yang rela //tak mboh pakse pakse//

Aku dapat berita about my lil kazen ; Afiq Zharfan masuk hospital sebab demam panas + jangkitan kuman dalam paru-paru. Alahai kesian betol afiq , dalam usianya yang aku rasa belum cukup setahun kot tapi tahun nie lah dia akan cukup setahun //ayat keling tamil tambi mohon paham//

Harini adik afiq kena puasa sebab doc nak buat fisio sedut kahak. YaAllah moga adik afiq cepat sembuh.. Bergenang je air mata dia kena kerjakan dek kak nurse =_= Kalau aku pun takot lol.

Ujian itu tanda kasih sayang Allah kepada hambanya. Bersabarlah adik afiq

Semalam aku keluar dengan mak dgn abang aku. Uruskan hal akak aku blablablaa. Sementara tunggu abang aku pergi transfer duit kat Maybank //YaAllah lama bebenor menunngu// aku pergi kedai spek mata. Saje nak test power rangers. Padahal baru je kot aku buat spek tuh awal sem aritu. Tapi aku check tu mak oii power aku naik! tak banyak pun naik 3 point something entah aku lupa =_=

Bila aku cakap kat abang abang kakak kakak aku yang power mata aku makin naik ; takde kata kata lain yang diorang balas balik kat aku melainkan ayat yang sama ;

"tu lah kuat sangat hadap lappy"

Aku hanya mampu membuat pokerface -.- balik balik lappy aku yang dipersalahkan. Hello imma computer science student ok //ewah// hadap lappy mmg perkara biasa //eceh, kalau buat coding takpe jgk lol//

Lepas check mata aku gi pasar. Aku beli kasut sukan sebab kasut sukan lama dah koyak rabak tahap pengemis jalanan //mohon percayaa// Aku beli kat pasaar je tak mampu nak beli kat kedai bata -.- Frankly speaking, aku tak suka sandal kat bata. Aku ada sebab tersendiri kenapa aku tak suka. Miahahaa. Dah banyak kali terkena. Serik //macam nazakk aje bunyinye//



kira okay lah nie sebab beli pakai duit sendiri. aku suka beli dgn duit sendiri dpd duit parents

 Jom masuk kpop zone //fangirling mode on// Aku nie #TeamTamakBias =_= nie nak cite pasal vixx. Dulu bias dalam vixx aku pilih hyuk dgn N. Tapi bila tengok tengok balik kenal hati budi masing masing //ewah// aku rasa dah jatuh hati kat Ken! Lee Jaehwan! omg kenapa kenapa dan mengapaaaa!

Rupa ken, dengan hidungnya yang mancung macam no 7; matanya yang menawan lagi bercelak semulajadi tuh aku nampak tak macam korean pun tapi arabic //pada mata aku// Kenapa lah aku baru nampak sekarang omg //lempang diri sendiri// Ken dah mcm orang orang pangkat sheikh gitu muka dia.



Rupa ken sebijik macam Athman; adik kawan aku. Handsome mehh. Ideal type aku suatu ketika dahulu nak lelaki yang ala ala arabian. Kening lebat //mcm yeo seungho// Ada dimple //mcm kimmyungsoo;heoyeongsaeng// ok dah ._. kalau nak hurai pasal ideal type 1000 tahun akan dtg pun belum tentu akan siap. .__. terima jelah jodoh yang ditentukan olehNya //ecececeyy//

Happy Labour Day! Happy New Month! MAY your dream comes true.
Gracias.


 



1 comment:

Sharifah Amarina said...

Hey. Done follow you. Follow me back k :)